Společnosti Canada Post bylo uděleno prestižní ocenění „Gartner Customer Relationship Management (CRM) Award of Excellence“ na letošní výroční CRM konferenci nezávislé analytické společnosti Gartner Group. Toto ocenění je udělováno těm podnikům, které nejlépe demonstrovaly výjimečnost svých CRM iniciativ vyhodnocených na základě 8 kritérií Gartner Group definovaných pro oblast řízení vztahů se zákazníky. Letos o toto ocenění usilovalo více než 190 společností ze tří kontinentů.
Canada Post zvítězila díky svému efektivnímu zákaznickému přístupu, transformaci své podnikové metodologie směrem k Internetu a uvedení nových kanálů pro své zákazníky. Transformační program firmy Canada Post, který byl zahájen před téměř dvěma lety, je založen na e-business platformě mySAP.com a využívá know-how implementačních partnerů SAP a Accenture. V rámci tohoto programu se podařilo zjednodušit podnikové procesy s pomocí řešení mySAP CRM a nahradit do této doby více než 60 původních aplikací jednou integrovanou e-business platformou. V průběhu posledních dvou let zaznamenala Canada Post vyšší spokojenost svých zákazníků a zlepšila hospodářské výsledky.
Canada Post každoročně zajišťuje společně se svými pobočkami poštovní služby v objemu téměř 10 miliard zásilek na více než 13 milionů adres v Kanadě. V žebříčku kanadských společností ji patří 39. místo, přičemž je v Kanadě šestým největším zaměstnavatelem. V posledním fiskálním roce 2000/2001 její obrat dosáhl 5,9 miliardy kanadských dolarů.