V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 079 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 9. – 19. července 2004) byla opět zjišťována spontánní znalost značek mýdel.
V roce 2004 se pořadí nejznámějších značek mýdel výrazně nezměnilo. První pozici si i nadále drží značka Fa (43 %). V jejím „sledu“ se drží čtveřice dalších značek – Palmolive, Nivea s 42 %, které si mezi sebou vyměnily místa proti roku 2003 a Dove (36 %) spolu Luxem (32 %).
Další skupinu tvoří značky Camay (22 %) a Elida (21 %). Další značky – Šeřík, Avon, Jaro, Adidas, Diplomat, Astrid, Nela, Lotos, Zelené jablko, Batole, Jelen, Johnson’s (všechny zmíněné 10 % a více). Celkem se ve výzkumu objevilo 79 značek.
Graf:
Mýdla 07/2004