Hypoteční banka odstartovala 1. února reklamní kampaň informující o změnách, které byly zahájeny v závěru loňského roku. Televizní spoty, tisková inzerce a další formy marketingové komunikace se nesou v duchu „zkracování“. Kampaň je rozdělena do dvou částí – imageová část představuje nový (zkrácený) název společnosti, část produktová informuje o aktuálních úrokových sazbách, novinkách v nabídce a celkové koncepci poskytování služeb. Obě části poběží od února, první skončí v dubnu, druhá až v červnu.
„Hlavním důvodem změny názvu byla potřeba jeho zkrácení. A právě pojem zkracování se stal základním jednotícím prvkem dlouhodobější komunikace. Spolu se zkrácením názvu totiž přicházíme i s novou koncepcí hypotečního financování, která v různých aspektech zkracuje lidem cestu k bydlení. Pro komunikaci tématu zkracování jsme se rozhodli použít dobře známý moment z dnes už klasické Hrabalovy knihy Postřižiny. Ten se totiž dobře snoubí i s představou nového začátku, nové doby a nadcházejících změn,“ vysvětluje pozadí kreativního řešení kampaně Jana Hezinová, ředitelka marketingu a PR Hypoteční banky.
Kampaň zároveň přichází s novým dlouhodobým sloganem „Zkraťte si cestu domů“, který dále posouvá myšlenku zkracování. Hypoteční banka chce být vnímána jako specializovaná banka nabízející „zkrácené“ úrokové sazby a „zkrácené“ starosti díky možnosti výběru produktů šitých na míru. Jinými slovy: jde o dostupnější a jednodušší cestu k bydlení.
Komunikační kampaň byla připravena ve spolupráci s reklamní agenturou AG Geronimo, mediální plánování má na starosti Vizeum. Media mix zahrnuje jak televizi (ČT1, TV NOVA, Prima, Hallmark, TV Spektrum, Discovery), tiskovou inzerci v časopisech, outdoorovou reklamu (TV obrazovka Nuselský most, billboardy) a internet. Pro produktovou kampaň budou využity především malé plovoucí inzeráty v tisku a na internetu.
– pk –