Ve čtvrtek 27.ledna 2005 byly v rámci gala večera v pařížském Pavillon d´ Armenonville předány ceny vítězům evropské POP soutěže POPAI EUROPE AWARDS 2004.
V soutěži se představilo celkem 333 exponátů, které byly zařazeny do 45 soutěžních kategorií. Na základě rozhodnutí odborné poroty bylo 99 exponátů nominováno do finále a oceněno bronzovou, stříbrnou nebo zlatou soškou Indiána.
Mezi nejúspěšnějšími v Evropě se umístila česká společnost STORY DESIGN a.s. s exponátem Budweiser Budvar POP set, za který obdržela druhé místo v kategorii « Set, kampaň ». Organizace soutěže byla opět svěřena francouzské společnosti Reed expositions, která konstatovala, že rok od roku stoupá účast zahraničních soutěžících v této soutěži. V tomto roce představovala účast ze zahraničí 48 % z celkového počtu soutěžících firem. Exponáty vyhodnotila odborná porota, která byla složena ze 150 evropských odborníků – zástupců zadavatelů reklamy a distribuce, působících v oblastech marketingu komunikace, merchandisingu, architektury a vybavení prodejen.
Kriteria hodnocení byla zaměřena především na estetičnost designu, originalitu a inovaci, přizpůsobení POP materiálu danému výrobku, technické pojetí a vztah kvalita/cena, kvalitu výroby, komunikaci a image, celkové působení a účinnost POP materiálu.
– red –