Po vítězství ve výběrovém řízení zahájila PR agentura GCI Praha spolupráci se společností SSL Česká republika. Pro nového klienta bude zajišťovat strategické komunikační poradenství, marketingovou podporu a realizaci konkrétních PR projektů zejména pro značky Durex, Kamill a Scholl.
„Hledali jsme partnera který je schopen porozumět nové vizi a strategii našich značek,“ říká Zuzana Prokopová, marketingová ředitelka SSL Česká republika. „Pro tento rok jsme připravili několik klíčových inovací, kterými chceme oslovit nové segmenty zákazníků. Vybírali jsme ze čtyř agentur. GCI PRAHA nám představila ucelenou PR strategii, s níž, jak věříme, jsme schopni dosáhnout plánovaných cílů.“
„Jsme rádi, že si společnost SSL Česká republika vybrala pro realizaci nové strategie právě naši agenturu,“ uvedl Radek Vítek, ředitel GCI PRAHA. „Naše divize GCI Consumer má bohaté zkušenosti s přípravou komunikačních kampaní pro klienty z oblasti spotřebního zboží.“ GCI Praha dlouhodobě spolupracuje v oblasti rychloobrátkového a spotřebního zboží zejména se společnostmi McDonald´s, Master Foods, Kofola, Procter&Gamble a dalšími.
– red –