Finance

KB vrátí nespokojeným klientům poplatky

Komerční banka, a.s. (KB) se jako první banka na českém trhu zavazuje dodržovat vůči klientům garantovanou úroveň služeb. Znamená to, že bude dodržovat jasně stanovené principy týkající se produktů, služeb a přístupu ke klientům.

Obsah jednotlivých závazků vychází z průzkumů provedených mezi zákazníky. Podle těchto průzkumů klienti řadí sedm kritérií důležitých pro výběr banky do tohoto pořadí: důvěryhodnost banky, jistota uložení peněz, přesnost a spolehlivost při provádění operací, rychlost provedení operací a služeb, ochota a vstřícný přístup zaměstnanců, odbornost a úroveň poradenských služeb, výše poplatků a diskrétnost.

„Z uvedených očekávání a požadavků klientů také vycházejí konkrétní závazky, které jsou součástí garantované úrovně služeb a které jsou založeny na čtyřech základních principech: důvěra, rychlost, bezpečí a spokojenost,“ vysvětluje André Leger, výkonný ředitel KB pro marketing.

Konkrétním závazkem banky vůči klientům je např. obsluha u jejich osobního bankovního poradce, rozšiřování obchodních míst, zajištění přístupu klientů k jejich penězům 24 hodiny denně a využívání bezplatné telefonní linky, či závazek vrácení až dvou měsíčních poplatků za vedení některých vybraných běžných účtů, nebude-li s ním klient banky spokojen.

– das –

Článek je uveřejněn ve spolupráci se serverem Svět hospodářství.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!