LogicaCMG pomohla rozšířit systém pro obsluhu zákazníků (CRM) tradičního producenta českého křišťálu, společnosti Preciosa, o funkce potřebné pro přímou komunikaci s prodejními organizacemi v České republice, ale i v dalších částech světa – například v Číně, Rusku či na Blízkém východě.
Pracovníci obchodních organizací nyní mohou komunikovat s Preciosou prostřednictvím internetové aplikace, včetně výběru zboží z katalogů a provádění objednávek. Aplikace je plně integrována s dalšími informačními systémy sklářského podniku, takže pokrývá celý obchodní cyklus, včetně aktivní nabídky zboží (Top N produkty, cross-selling, up-selling) a podpory realizace marketingových kampaní.
Technologickým základem řešení je software mySAP CRM, verze 3.0. Projekt byl realizován v úzké spolupráci s Pregisem, což je dceřiná společnost Preciosy odpovědná za informační systémy. LogicaCMG přinesla zejména potřebnou expertizu v oblasti podpory prodejních procesů a znalost softwarového produktu.
„Většinu práce při budování informačních systémů a jejich provozování si zajišťujeme vlastními silami. V tomto případě jsme se ale rozhodli pro spolupráci s firmou, která naše know-how obohatila o zkušenosti s podporou prodejních procesů pomocí nástrojů SAP. LogicaCMG se přesně přizpůsobila našim požadavkům, dodala nám špičkové odborníky a výsledky projektu tomu odpovídají,“ prohlásil ředitel Pregisu Jiří Palát.
Tomáš Zatloukal, obchodní ředitel pro průmysl a energetiku ve firmě LogicaCMG, doplnil: „Myslím, že dnes oznámený projekt může posloužit jako dobrý doklad toho, že dokážeme vyjít zákazníkovi vstříc a najít optimální model spolupráce – od úplného outsourcingu celých obchodních procesů až po doplnění interních týmů zákazníka o specializované experty. Jsem rád, že jsme mohli přispět k tomu, aby české sklo, tedy artikl, na který je naše země již tradičně hrdá, dále posílilo své postavení na světových trzích.“
– red –