Služby

Konference Category Management 2004 potřetí, tentokrát velmi praktická

Třetí ročník konference Category Management 2004, který se uskutečnil ve středu 24. 11. 2004 v Top Hotelu Praha, potvrdil trvající zájem o aktuální trendy a problematiku Category Managementu v ČR. Mezi téměř 250 delegáty konference byly velmi silně zastoupeny obchodní společnosti, mj. Makro, Carrefour, Tesco, Ahold, Globus, bauMax, Rossmann.

Úvodní blok nabídl několik zajímavých případových studií. Mezi jednotlivými řečníky sklidila největší úspěch marketingová ředitelka pro ČR a SR společnosti bauMax, paní Jana Čižmárová, s přednáškou zaměřenou na remodeling prodejen. Odbornou kvalitou příspěvku na téma požadavků obchodu na dodavatele zaujal posluchače zástupce Makro & Cash Carry Jan Cerman, který se stal „objevem“ této konference. Soustředění na „pohled očima zákazníka“ akcentoval v dalším kvalitním příspěvku Rostislav Brzobohatý z firmy Procter & Gamble. Blok úvodních vystoupení uzavřela případová studie ze specifického trhu volně prodejných léků. Zástupce Zentivy Lubomír Calta a Jaroslav Kuchař z INCOMA Consult v ní mluvili o implementaci Category Managementu v lékárnách. Prezentace přinesla řadu užitečných informací, které mohou být inspirací i pro ostatní maloobchodní trhy.

Po přestávce pokračovala konference diskusí, během které se debatovalo o roli dodavatele a obchodníka v projektech (a procesech) Category Managementu. Převládl názor zastávající klíčovou roli obchodníka. Celá diskuse měla oproti předchozím ročníkům otevřenější a praktičtější atmosféru a je možné ji charakterizovat jako návrat od teorie ke zdravému „selskému rozumu“. Nezodpovězenou otázkou zůstalo, kde je správné místo pro Category Management v organizační struktuře obchodní společnosti, zejména jaký je jeho vztah k marketingovému útvaru, především pokud jde o rozdělení kompetencí a zodpovědnosti. Diskuse na toto téma budou jistě pokračovat jak na stránkách odborných periodik, tak na blížícím se Czech Retail Summitu 2005, který se koná 1. a 2. února 2005 v Sazka Areně.

Tradiční organizátor konference Category Management 2004 – poradenská společnost INCOMA Consult, již zahájila přípravy jejího čtvrtého ročníku, který se uskuteční 23. listopadu 2005 v Praze.

– red –

Čtěte také

  1. Junior produktový/marketingový specialista (CZ nebo SK - Karlín)
    Praha | 40000 Kč/měsíc
  2. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!