Na pulty vybraných tuzemských knihkupectví putuje v těchto dnech aktuální kniha na téma elektronického obchodování – Internetová tržiště B2B pro 21. století. Publikace tak i českým čtenářům přináší poslední informace ze světa internetového obchodování mezi firmami – tedy z oblasti elektronických B2B tržišť. Jedná se o trh, který již dnes dosahuje ročního obratu mnoha miliard dolarů.
„Jde skutečně o souhrn velmi aktuálních poznatků, které mají širokou možnost uplatnění v běžné firemní praxi. Již tři roky nevyšla na českém trhu v tomto směru žádná publikace, což je přímo v protikladu s rozvojem a důležitostí B2B obchodování mezi firmami po celém světě,“ uvedla Jana Hrabětová z vydavatelství Immo-press, které zařadilo knihu do svého portfolia. Doporučená cena 312stránkové knihy, která vyšla 2. prosince, je 325 korun.
Autor knihy William A. Woods analyzuje jak důvody prosperity silných B2B tržišť, tak identifikuje příčiny, které po splasknutí internetové bubliny vedly ke krachu mnohých z nich. Obě cesty dosavadního vývoje tržišť dokládá Woods praktickými příklady. Čtenáři navíc předkládá užitečné návody a doporučení pro využívání B2B.
„Kniha je určena především manažerům firem, obchodníkům, ale i drobným podnikatelům či studentům vysokých škol. Jde o praktický návod, který vede k mnohonásobným úsporám nákladů a rozšiřování obchodních příležitostí,“ shrnula přednosti knihy Jana Hrabětová z vydavatelství Immo-press.
– red –