Za necelých 24 měsíců existence služby Servis 24 Internetbanking České spořitelny ji využívá již přes 400 000 klientů. Navíc od září 2004 banka nabízí novou verzi internetového bankovnictví, která je určena jak majitelům osobních, tak i majitelům firemních účtů.
„Neustále rostoucí počet klientů, kteří využívají Servis 24 Internetbanking, svědčí o vysoké oblibě této služby. Z celkového počtu klientů tvoří 45 procent ženy a 55 procent muži. Dokonce evidujeme více než 10 tisíc klientů starších 60 let! Lze tedy říci, že Internetbanking díky své jednoduché obsluze, komfortnímu a příjemnému prostředí je skutečně určen pro všechny,“ uvedl Tomáš Vaníček, ředitel odboru Obchodní řízení přímého bankovnictví.
Za deset měsíců toho roku provedli klienti ČS přes Internetbanking zhruba 600 000 aktivních transakcí a více než 1 350 000 transakcí celkem včetně dotazů na zůstatek na účtu.
Servis 24 Telebanking nyní využívá téměř 600 000 klientů. V současné době tak obsluhuje své bankovní účty prostřednictvím služeb přímého bankovnictví České spořitelny více než 800 000 klientů z řad občanů i podnikatelů. Česká spořitelna má tak jednoznačně největší počet uživatelů telefonního a internetového bankovnictví na trhu v České republice.
Služba Servis 24 Internetbanking je propojena se službou Servis 24 Telebanking tak, že klient využívá obě služby za jediný poplatek a s jedinou sadou přístupových kódů. Služba si pro svůj uživatelský komfort, rozsah a příznivé podmínky vysloužila řadu ocenění odborné i laické veřejnosti. Kromě služeb v rámci Servisu 24 a GSM Bankingu nabízí Česká spořitelna také Homebanking, určený firemním klientům.
– red –