Začátkem září vytvořilo marketingové oddělení TNT Express zdánlivě nenápadnou direct mailingovou kampaň, která obsahovala nabídku služeb expresní přepravy a krátký dotazník, jehož zodpovězení bylo odměněno drobným dárkem.
Bylo obesláno 5689 zákazníků po celé ČR. Do konce října přišlo 1452 odpovědí, což činí 25,5% návratnost. Přičemž u podobných direct mailingových akcí je považována již 5% návratnost za velmi úspěšnou.
„Podobný direct mail připravujeme několikrát do roka. Žádný z nich se však dosud nesetkal s takovou odezvou“, uvedla Michaela Fořtová, marketingová manažerka TNT Express.
Tak vysoké procento návratnosti svědčí především o velice kvalitní interní databázi, kterou TNT neustále aktualizuje. Zároveň je to také zásluha samotných tvůrců této kampaně, kteří k celému úspěchu přispěli jak citlivým výběrem dárků, tak i celkovým zpracováním kampaně.
Petr Chvátal, generální ředitel TNT Express Worldwide v ČR dodává: „Tato kampaň měla pro TNT dvojí účinek. Nejen, že jsme následně zaznamenali větší zájem o naše služby, ale také se zlepšilo povědomí o značce TNT mezi zákazníky, kteří expresní přepravu využívají.“
– red –