Dne 10.11.2004 zvolilo předsednictvo ČMS na tříleté funkční období vedení Společnosti. Ve funkci předsedy byl potvrzen Jan Herzmann, generální ředitel výzkumné agentury Factum Invenio, který se ve své profesionální činnosti věnuje především výzkumu trhu a marketingové komunikace.
Místopředsedkyní ČMS zůstává Jitka Vysekalová, zakládající členka Společnosti a známá odbornice na psychologii trhu a reklamy. Druhou místopředsednickou funkci nově obsadil Gustav Tomek, profesor ČVUT a autor řady publikací věnovaných managementu produktů a dodavatelskému marketingu. Předseda Společnosti Jan Herzmann k tomu řekl: „ČMS za dobu své existence vykonala mnoho pro rozvoj českého marketingu. Výsledky voleb potvrdily správné směřování naší dosavadní činnosti a vytvořily prostor pro ještě intenzivnější výměnu zkušeností mezi všemi, které marketing nejen zaměstnává, ale především zajímá.“
– red –