Reklama

Beiersdorf inzeroval v říjnu 2004 na českém internetu

Podle informací společnosti iAudit se v měsíci říjnu 2004 v oborové kategorii Drogistické zboží a Parfumerie (TNS AC kód C) objevilo celkem 13 kampaní od 11 zadavatelů. Dva zadavatelé (Beiersdorf a Avon) realizovali v říjnu každý 2 kampaně.

Největší kampaní (dle REACH) byly
1. Beiersdorf – Visage Young
2. El nino – Online Parfumerie
3. Beiersdorf – Nivea Baby

„Visage Young“ od Beiersdorfu vidělo 476,000 lidí s průměrnou frekvencí 10 a kampaň běžela na serverech centrum.cz, dama.cz, libimseti.cz, novinky.cz, seznam.cz, smobil.cz, stratosfera.cz, zena-in.cz a dalších, přičemž nejsilnější z pohledu „Reach“ byla tato kampaň na serveru novinky.cz.

Další na stupni vítězů „El nino – online parfumerie“ zasáhla 322,000 lidí frekvencí 40. Tato kampaň běžela pouze na serveru blesk.cz a kampaň stále trvá.

Kampaň na Niveu Baby zhlédlo 100,000 lidí s frekvencí 10 a byla zaznamenána na serverech doktorka.cz, rodina.cz a zena-in.cz.

Dalšími ze zajímavých zadavatelů v této kategorii byli Avon s Avon Color a Online katalogem, Jansen Cilag s Nizoralem, Procter & Gamble s Head and Shoulders, SCA s Librese, Unilever s AXE a Vichy Laboratories s produktem Normaderm.

– red –

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Produktový koordinátor s AJ
    Okres Tábor
  4. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  5. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!