Podle informací společnosti iAudit se v měsíci říjnu 2004 v oborové kategorii Drogistické zboží a Parfumerie (TNS AC kód C) objevilo celkem 13 kampaní od 11 zadavatelů. Dva zadavatelé (Beiersdorf a Avon) realizovali v říjnu každý 2 kampaně.
Největší kampaní (dle REACH) byly
1. Beiersdorf – Visage Young
2. El nino – Online Parfumerie
3. Beiersdorf – Nivea Baby
„Visage Young“ od Beiersdorfu vidělo 476,000 lidí s průměrnou frekvencí 10 a kampaň běžela na serverech centrum.cz, dama.cz, libimseti.cz, novinky.cz, seznam.cz, smobil.cz, stratosfera.cz, zena-in.cz a dalších, přičemž nejsilnější z pohledu „Reach“ byla tato kampaň na serveru novinky.cz.
Další na stupni vítězů „El nino – online parfumerie“ zasáhla 322,000 lidí frekvencí 40. Tato kampaň běžela pouze na serveru blesk.cz a kampaň stále trvá.
Kampaň na Niveu Baby zhlédlo 100,000 lidí s frekvencí 10 a byla zaznamenána na serverech doktorka.cz, rodina.cz a zena-in.cz.
Dalšími ze zajímavých zadavatelů v této kategorii byli Avon s Avon Color a Online katalogem, Jansen Cilag s Nizoralem, Procter & Gamble s Head and Shoulders, SCA s Librese, Unilever s AXE a Vichy Laboratories s produktem Normaderm.
– red –