Adastra Corporation, česko-kanadská konzultační společnost v oboru informačních technologií, ohlašuje finanční výsledky za fiskální rok, končící 30. září 2004. Adastra v něm dosáhla výnosů ve výši 358,3 milionů Kč, což je 47% nárůst oproti fiskálnímu roku 2003. Více než 90% z výnosů je generováno v oblasti IT služeb s přidanou hodnotou, které i v tomto období představují jádro podnikání firmy Adastra. Jedná se o širokou škálu služeb datové integrace, analytického CRM, Data Warehousing a Data Mining.
„V uplynulém roce jsme stejně jako doposud stavěli na loajalitě našich zákazníků a posilování jejich důvěry v Adastru zvyšováním kvality našich služeb,“ říká Jan Červinka, generální ředitel, Adastra Corporation. „Kromě toho se nám podařil průnik do oblasti státní správy a další rozvoj zahraničních aktivit – naše kanadská pobočka pokračovala v nastartovaném růstu a otevřeli jsme novou pobočku na Slovensku.“
Mezi významné zákazníky společnosti Adastra přibyly ve fiskálním roce 2004 takové společnosti jako eBanka, DHL,, Orange SR, Union Poisťovňa Slovensko a další. V oblasti státní správy a samosprávy Adastra realizovala studie či projekty pro Ministerstvo práce a sociálních věcí, Pozemkový fond ČR či Plzeňský kraj. Na severoamerickém trhu jsou novými zákazníky Adastry např. ING Canada, obchodní řetězec Hunson’s Bay nebo telekomunikační gigant Bell Canada.
– red –