V průběhu měsíce října probíhala SMS soutěž pro vybrané značky čokoládových tyčinek společnosti Nestlé Česko, s. r. o. Během soutěže byla distribuována speciální soutěžní balení čokoládových tyčinek Margot, Koko a Banány nabízející denní výhry v podobě finanční hotovosti 5 000,- Kč.
Pro 8 000 nejrychlejších soutěžících, kteří zaslali 10 obalů od jmenovaných výrobků, byla navíc připravena speciální výhra v podobě plážové deky. Každý soutěžící získal současně zvýhodněné předplatné časopisu Nejlepší recepty vydavatelství BURDA Praha. Soutěž probíhala v České republice i na Slovensku a celkem se jí zúčastnilo téměř 100.000 spotřebitelů. Technické zázemí zabezpečila společnost ComGate, a.s.
Další SMS akcí, kterou společnost Nestlé Česko, s.r.o. v současné době realizuje, je kampaň na podporu výrobků pro domácí miláčky značky Darling. Zatímco u čokoládových tyčinek zůstává vedle využití SMS zpráv možnost získat některou z výher způsobem klasickým, tedy odesílám obalů od výrobků prostřednictvím pošty, u produktu Darling je veškerá účast i komunikace založena výhradně na SMS. „Společnost Nestlé Česko, jako jeden z významných leaderů zejména v oblasti čokoládových výrobků na českém i slovenském trhu, se rozhodla přistoupit k využívání dalšího nástroje komunikace s koncovým spotřebitelem.
V tomto případě je to moderní technologie SMS PREMIUM, v prvém případě na principu jednorázových výher, v případě druhém na principu věrnostního programu“, sdělila Lucie Nešporová, Senior Account Manager společnosti ComGate, která oba projekty pro společnost Nestlé spravuje. „S výsledky obou akcí jsme velmi spokojeni a věříme, že i klient a všichni soutěžící, kteří se akcí zúčastnili. Obecně lze říci, že zákazník je na tuto formu komunikace prostřednictvím SMS nejen připravený, ale v mnohých případech i zvyklý a většinou ji preferuje. To dokládají response soutěžících na jednotlivých SMS projektech“, dodává.
– red –