ČSSD zahájila na internetu v týdnu od 25.10.2004 kampaň k volbám do senátu a krajských zastupitelstev. Týden poté se objevila i kampaň KDU-ČSL, ke které ovšem výsledky za první týden budou známy tento týden.
Kampaň ČSSD se objevila na zpravodajských serverech novinky.cz, idnes.cz a na portálu seznam.cz. V prvním týdnu po spuštění kampaně ji vidělo skoro 400,000 lidí, což je 5% obyvatel České republiky starších 15 let, přičemž nejvíce jich tuto reklamu vidělo na zpravodajském serveru novinky.cz, kde ji zhlédlo 208 000 lidí. Každá osoba, která kampaň zhlédla, ji v průměru viděla 5x, přičemž větší frekvence zobrazení kampaně byla zaznamenána na zpravodajském serveru idnes.cz.
Data o kampaních jsou získávána pomocí systému iAudit ADVERT.
– red –