V pondělí 1.listopadu 2004 byla otevřena první společná značková prodejna ČESKÉHO TELECOMU a Eurotelu v mimořádně exponované oblasti pražských Vysočan. Jde o jeden z prvních konkrétních výsledků nové strategie budování značkových prodejen obou významných telekomunikačních operátorů, které by měly umožnit zákazníkům jednoduše si vybrat z celého portfolia produktů a služeb se značkou ČESKÝ TELECOM nebo Eurotel.
„Synergie mezi ČESKÝM TELECOMEM a Eurotelem převádíme do praktického života podle potřeb a požadavků zákazníků,“ poznamenává Gabriel Berdár, generální ředitel ČESKÉHO TELECOMU. „Nová společná prodejna obou telekomunikačních operátorů poskytne kompletní nabídku služeb, a to na jediném místě a s možností vyzkoušet si různé služby včetně vysokorychlostního připojení k internetu pomocí služeb Internet Expres nebo Eurotel Data Expres,“ dodává Berdár.
„Společná prodejna obou firem je nejlepším důkazem reálného fungování i dalších synergických projektů v praxi,“ říká Michal Heřman, generální ředitel Eurotel Praha. „Zákazníci zde mohou nejen využít kompletní nabídky služeb obou společností, ale výhodu navíc pro ně představuje vzájemné provázání prodejních personálů a jednotný přístup k zákazníkovi,“ dodává Heřman.
Návštěvníci prodejny se budou moci seznámit i s novými službami, které obě firmy představily na brněnském Invexu v rámci expozice DigitalHome a DigitalBusiness. Mezi ně patří například ovládání domácnosti „na dálku“, zabezpečení domácnosti či firmy nebo nové formy zábavy. Zákazníci zcela jistě ocení skutečnost, že si nyní budou moci sestavit optimální skladbu klasických i mobilních telekomunikačních služeb od vedoucích společností na českém trhu na jednom místě a bez zbytečného plýtvání drahocenným časem.
– red –