Společnost Adastra, konzultační firma působící v oblasti informačních technologií, realizovala 2. fázi budování datového skladu ve společnosti Oskar Mobil. Adastra významně rozšířila stávající datový sklad firmy o dalších 17 oblastí týkajících se segmentace zákazníků.
Projekt umožnil značné zlepšení v oblasti péče o zákazníky, marketingové databázi a mnoha dalších procesech týkajících se přímo zákazníků. Konsolidované informace o zákaznících využívají stovky business uživatelů tohoto mobilního operátora, u něhož je zákazník vždy středem pozornosti.
„Projekt hodnotíme jako velice úspěšný. Podařilo se dodržet klíčové parametry projektu – čas, rozpočet a kvalitu. Dodávka se stala nedílnou součástí našeho DWh řešení. Projektové řešení podstatně rozšiřuje data o profilu současných i potencionálních firemních zákazníků, umožňuje zdokonalit cílenou komunikaci se zákazníkem, sledovat historii kontaktů zákazníka a jím preferované komunikační kanály a v neposlední řadě zpřesňuje data o prodejích a aktivaci služeb,“ říká Petr Šindler, tiskový mluvčí Oskara, a dodává: „Firma Adastra byla vybrána ve výběrovém řízení na základě zkušeností při zpracování obdobných projektů a prokázání schopnosti integrovat nová řešení do již existující infrastruktury.“
Během šesti měsíců Adastra integrovala do již existujícího datového skladu společnosti Oskar Mobil dalších 17 oblastí, mezi něž patří klíčová prodejní data, informace z kontaktního centra, internetu, IVR, informace o fakturách a platební morálce zákazníků, službách s přidanou hodnotou atd. Součástí řešení byla i integrace zákaznických dat z dalších primárních systémů.
Datový sklad ve společnosti Oskar Mobil využívá technologií Oracle. Pracují s ním desítky business analytiků a uživatelů ze středního managementu pěti oddělení společnosti (péče o zákazníky, marketing, Database Marketing, inkasní oddělení, oddělení služeb s přidanou hodnotou).
– red –