Společnost NextiraOne, přední dodavatel řešení kontaktních center a CRM systémů, bude realizovat projekt nasazení CRM řešení ve firmě GTS, jednom z největších telekomunikačních providerů v České republice. Cílem řešení, které by GTS měla zprovoznit do konce roku 2004, je mít ucelené informace o zákazníkovi na jednom místě, poskytovat mu včasné a kvalitní služby a rychle řešit jeho případné problémy.
Společnost NextiraOne dodá řešení postavené na míru pro potřeby GTS s využitím technologie Salwin CRM. Implementace CRM navazuje na předchozí projekt NextiraOne realizovaný v GTS již před dvěma lety v podobě dodávky řešení kontaktního centra, které bude po integraci s dalšími moduly jednou z významných části celého řešení CRM.
GTS má v současné době interní systémy sloužící k evidenci a obsluze svých zákazníků. Od navrženého řešení očekává kromě vyšší míry integrace především komplexní pohled na zákazníka a jeho obsluhu, interaktivnější systém přenosu informací přes Web a interně pak rozšířenou možnost eskalací a kontroly vyřizování požadavků zákazníků. Vše v konečném důsledku povede k ještě spokojenějšímu zákazníkovi GTS.
“Zavedení nového CRM řešení bude znamenat výrazné změny uvnitř firmy a změní se či narovná nejeden interní proces,“ řekl Zdeněk Rathauský, provozní ředitel a člen představenstva GTS. „Myslím, že jsme v řešení implementovaného firmou NextiraOne efektivně skloubili cenu a výkon tak, aby zde došlo k úspoře interních nákladů s příznivým vedlejším efektem na cenu služeb u našich zákazníků.“
“Je třeba si stále uvědomovat, že CRM systém si v různých obměnách a prioritách vždy klade dva základní cíle – zkvalitnit obsluhu klienta a za druhé ji zefektivnit,“ řekl Bohuslav Cempírek, generální ředitel NextiraOne Czech. „V případě GTS a v souvislosti s naším nedávným vstupem do EU to mimo jiné nepochybně znamená posun konkurenceschopnosti GTS jako plnohodnotného telekomunikačního hráče evropské úrovně.“
– red –