Oskar získal dvě významná ocenění – Zlatou pecku za imagový spot „Stačí říct“ a Golden Watches z Portorože za kampaň na pokrytí.
Minulý týden sbíral Oskar ocenění odborných komisí za své komunikační kampaně na domácí i zahraniční půdě. V rámci prestižní domácí soutěže Zlatá pecka Philips 2004, pořádané Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace, získal Oskar jednu z hlavních cen za svůj imagový spot „Stačí říct,“ kterým uváděl v únoru letošního roku novou komunikační kampaň.
Na 11. ročníku Mezinárodního festivalu reklamy Nové Evropy v Portoroži Golden Drum v Portoroži ocenila mezinárodní porota reklamní agenturu Kaspen jednou z hlaních hlavních cen – Golden Watches za nejlepší reklamní kampaň. Ocenění bylo uděleno za reklamní kampaň na pokrytí „Jsme posedlí pokrytím.“ Druhá imagová kampaň „Stačí říct“ se navíc také dostala mezi finální nominace.
„Jsem rád, že se potvrdilo, že Oskar stále udává krok nejen v české reklamě, ale že naše kampaně dokáží sklízet úspěchy také za hranicemi,“ říká Igor Přerovský, viceprezident pro značku a komunikaci. Robert Peňažka, ředitel agentury Kaspen, která se podílela na realizaci obou kampaní, k tomu dodává: „Ocenění Golden Watch si velmi vážíme, protože byla oceněna kampaň jako celek, a nikoliv pouze její část. Vítězství je o to cennější, protože šlo o kategorii, která byla otevřena přihláškám reklamních kampaní z celého světa.“
– red –