Nové středisko zdrojů pro publikování proměnných dat Adobe pomůže tvůrčím oborům realizovat vizuálně bohaté kampaně, přizpůsobené na míru jednotlivým příjemcům.
San Jose, Kalif., 13. října, 2004 – Společnost Adobe představila středisko zdrojů pro publikování proměnných dat www.adobe.com/vdp, vzdělávací zdroj pro kreativní profesionály, marketingová oddělení a poskytovatele tiskových služeb, snažící se nastartovat přijetí a implementaci řešení pro publikování proměnných dat (VDP, Variable Data Publishing).
VDP automatizuje vytváření personalizovaných materiálů sloučením opakujícího se obsahu z předlohy rozvržení stránky s proměnnými daty, importovanými z digitální databáze. S použitím softwaru pro dynamický návrh, jako je Adobe InDesign CS, pak mohou kreativní profesionálové a pracovníci v marketingu sestavit tyto specifické dokumenty, ve kterých jsou texty, barvy a obrazy stejně individuální, jako jednotliví příjemci. VDP může přinést další zdroj příjmů pro tiskárny, a umožní pracovníkům v marketingu realizovat personalizované kampaně, s kterými dosáhnou vyššího stupně odezvy, vyšší návratnosti nákladů a podpoří pevnější vztahy se zákazníky.
Středisko zdrojů pro publikování proměnných dat (VDP Resource Center) představuje technologie a produkty, a přináší výukové materiály, které pomohou profesionálům a poskytovatelům tisku snadno a rychle provádět kampaně zaměřené na přímý marketing, vytváření vedoucího postavení a posilování loajality. Zákazníci si mohou přímo z tohoto střediska zdrojů zdarma stáhnout zkušební software a zakoupit zásuvné moduly řešení VDP od nezávislých partnerů Adobe, kompatibilní s Adobe Creative Suite. Adobe Creative Suite, uvedená na trh v říjnu 2003, umožňuje vydavatelům transformovat a modernizovat tiskovou produkci i pracovní postupy publikování na více médiích. Rostoucí ekosystém vývojářů, systémových integrátorů, poskytovatelů tiskových služeb a školících partnerů pomáhá významným novinám, časopisům, obchodníkům a reklamním agenturám ve světe budovat jejich podnikání s pomocí publikačních technologií Adobe, založených na otevřených standardech.
„V dnešní době soupeří o pozornost spotřebitele více mediálních kanálů a zdrojů informací. Spotřebitelé očekávají, že marketingové materiály budou personalizované. Naše studie ukazují, že 69 procent spotřebitelů dává přednost vysoce personalizovaným reklamním materiálům. Zákony proti spamu tuto záležitost zkomplikovaly a přinutily pracovníky v marketingu hledat nové způsoby, jak oslovit zákazníky pomocí personalizovaného obsahu,“ řekl Charlie Corr, ředitel InfoTrends/CAPVentures. „Tím vznikly nové obchodní příležitosti pro poskytovatele tiskových služeb v podobě publikování proměnných dat (VDP). Tiskárny jsou schopné nabídnout služby s větší přidanou hodnotou, které jim zvýší příjmy, a pracovníci v marketingu pracují na kampaních, které budou mít vyšší míru odezvy zákazníků.“
K dispozici je množství nástrojů pro návrh a publikování s proměnnými daty ve formě zásuvných modulů pro Adobe Creative Suite od vývojářů softwaru a poskytovatelů systémů pro digitální výstup. XMPie, Datalogics, Creo, Em Software a Sansui nabízejí řešení pracovních postupů s proměnnými daty, určené pro široké spektrum požadavků. Například s novým zásuvným modulem uDirect pro Adobe InDesign CS od XMPie mohou tvůrčí profesionálové navrhovat, prohlížet a posílat na výstup soubory VDP pro množství výstupních zařízení přímo ze svých počítačů. DL Formatter DL-100 od Datalogics umožňuje uživatelům Adobe Acrobatu vytvářet šablony v jakémkoliv nástroji pro návrh a přidat proměnné elementy a logiku v prostředí Acrobatu.
– red –