ICT

IDG: SAS zaujímá první místo na trhu se softwarem pro automatizaci marketingu

Podle analytické firmy IDC je společnost SAS lídrem na trhu pro automatizaci marketingu. Ve své zprávě „Worldwide Marketing and Sales Automation Applications 2003 Vendor Shares: Mixed News for Vendors” z července 2004 analyzuje trh s aplikacemi pro automatizaci marketingu a prodeje v období 2001-2003. Zpráva obsahuje profily a srovnání dodavatelů, včetně příjmů a tržního podílu v roce 2003 a popisuje klíčové faktory, které vedly k úspěchu předních dodavatelů.

IDC odhaduje celkový objem trhu se softwarem pro automatizaci marketingu v roce 2004 na 1,49 miliardy USD. Podle této zprávy má společnost SAS se 7,9 % největší podíl na trhu a její celkové příjmy v roce 2003 dosáhly 117,3 milionů USD. S meziročním nárůstem 24,1 procenta společnost SAS výrazně převýšila celkový růst trhu, který činil 1,4 procenta.

IDC ve své zprávě popisuje společnost SAS následovně:
„Společnost SAS Institute využila při vstupu do světa marketingu svoji silnou pozici v oblasti analýzy a správy dat. Jedním z největších problémů integrace analytických nástrojů do aplikací je volba správné míry odbornosti – příliš malá nutí uživatele používat při řešení složitějších dotazů ještě další nástroje, příliš velká naopak vede ke ztrátě zájmu o jakoukoliv analýzu, neboť je považována za příliš složitou. Společnost SAS tuto oblast řeší na základě důkladného sledování použitelnosti softwaru a využívá kombinací tabulek a grafických schémat pro řešení i relativně velmi složitých konceptů. Ve svém řešení pro automatizaci marketingu SAS integruje BI, správu metadat a řešení Enterprise Miner pro dolování dat.

„V následujících pěti letech očekáváme výrazné zrychlení růstu trhu pro automatizaci marketingu,” řekl Bob Blumstein, ředitel výzkumu společnosti IDC. „Podle našich odhadů vzroste trh do konce roku 2008 na 2,31 miliard USD, přičemž průměrný meziroční nárůst dosáhne v letech 2003-2008 9,1 procenta. Nové řešení SAS® Marketing Automation 4 má potenciál, který odpovídá potřebám firem uvádějících produkty na trh a zároveň má vyspělou infrastrukturu pro IT.“

Zpráva IDC definuje automatizaci marketingu jako software pro automatizaci široké škály marketingových procesů, včetně realizace marketingových kampaní, řízení distribuce, propagace značky, realizace doprovodných materiálů, organizace výstav či internetové reklamy.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!