Nově uváděný vůz Hyundai Tucson má novou internetovou prezentaci (www.tucson.cz). Koncepci internetového marketingu, prezentaci i kampaň připravila agentura Actum, která se specializuje na elektronický marketing. Hlavními použitými nástroji byla originálně řešená internetová prezentace a kampaň na velkých internetových serverech využívající interaktivní reklamní prvky formátu i-layer.
Moderní design a osobitá koncepce odlišuje internetovou prezentaci od obdobných webů jiných automobilek. Informace jsou prezentovány tak, aby uživatele jejich studium bavilo a se zájmem prohlížel další kapitoly. Veškeré grafické prvky prezentace vychází z prostředí Hyundai Tucson. Do kapitol věnovaných interiéru, exteriéru, bezpečnosti a samotnému Tucsonu vás zavede netradiční navigace v podobě ovládacího panelu klimatizace.
Další důležitou a uživateli oblíbenou součástí je i jednoduchá hra s tématem automobilové bezpečnosti.
Název Tucson pochází od severoamerických Indiánů kmene Pima. Původní význam slova je Jaro na úpatí Černé hory.
Actum je kreativní full-service agentura zaměřená na elektronický marketing, klientům nabízí široké spektrum profesionálních služeb od návrhů internetové komunikace, realizace web designu a tvorby internetových aplikací, až po analýzy a vyhodnocení efektivity. Mezi klienty Actum patří společnosti Carrefour ČR a SK, Carrefour PT, Hyundai Motor CZ, JCDecaux, Pražský hrad.
– red –