CIMA – Český institut pro marketing odstartoval v loňském roce nový program na podporu rozvoje marketingového řízení v ČR. Jedná se o jednodenní specializované workshopy, jejichž program zabezpečují čelní odborníci ve spolupráci s vybranými experty z praxe. Další ze série workshopů CIMA je věnován problematice marketingového výzkumu a informací na podporu marketingového řízení a navazuje na loňské velmi úspěšné setkání s marketingovým expertem Peterem Kukackou, který v minulosti pracoval na řadě managerských pozic (mj. marketingový ředitel firmy Masterfoods pro střední Evropu). Jde o novou verzi tréninku a mohou se ho tedy zúčastnit i absolventi loňského workshopu.
Workshop je zaměřen na způsoby práce s marketingovými daty a jejich použití při řešení různých typů marketingových problémů od monitoringu trhu až po optimalizaci komunikační strategie. Workshop je určen zejména pro marketingové specialisty a managery v juniorských pozicích, zúčastnit by se ho však měli všichni, kteří se chtějí dozvědět, co je nového v této oblasti a diskutovat možnosti lepšího využití marketingových informací s experty, kteří mají zkušenost z klientské i agenturní strany trhu. Seminář se odehraje v Praze dne 6.10. 2004 a v Brně dne 10.11. 2004.
Organizací workshopu je pověřena společnost INCOMA Consult.
– red –