Reklama

Těstoviny Barilla na internetu

Těstoviny jsou chutné, zdravé a vůbec se po nich netloustne. Čtenářky ženského internetového magazinu Žena-in o tom bude chtít přesvědčit ve svém podzimním projektu značka Barilla.

„Pro čtenářky jsme připravili kvíz o ceny ze sortimentu těchto italských těstovin s cílem povzbudit je k jejich častějšímu užívání, stejně jako hotových omáček Barilla, při přípravě teplých i studených pokrmů,“ uvádí Denisa Schulzová, Account Director agentury Bison & Rose, která se na mikroprojektu podílela. Jeho součástí je rovněž publikování článků, ve kterých čtenářky naleznou správné odpovědi na všechny kvízové otázky.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej nativní reklamy
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!