Interaktivní agentura iMagic představila pokračování věrnostního SMS programu pro české zastoupení značky Pirelli. Kampaň připravená ve spolupráci s komunikační agenturou Brigáda navazuje na podobný, úspěšný testovací projekt, který se uskutečnil letos na přelomu jara a léta.
Akce trvá do začátku prosince a je určená prodavačům v pneu- a autoservisech. Ti se nejdříve registrují odesláním SMS se základními identifikačními údaji. Od té chvíle mají otevřené konto, na které jim speciální komunikační systém připíše body dle typu a počtu prodaných pneumatik Pirelli. Údaje o prodeji soutěžící zasílají textovou zprávou. „Body může účastník vyměnit za herní konzoli, digitální fotoaparát, domácí kino nebo televizi,“ doplnil Jakub Švestka, obchodní a PR manažer iMagicu.
Kampaň navazuje na pilotní projekt s velmi podobnou mechanikou, kterou účastníci ocenili jako originální, atraktivní a srozumitelnou. „Pro další využití mobilního marketingu jsme se rozhodli na základě významného nárůstu prodeje a velkého množství soutěžících,“ vysvětlil Zdeněk Vacl, marketingový manažer Pirelli.
– red –