Letecká společnost Lufthansa zahájí novou mezinárodní imageovou kampaň pod názvem „All for this one moment“. Kampaň je zaměřena na kvalitu, inovaci a důvěru. Cílem je zintenzívnit působivost obchodní značky společnosti Lufthansa a ještě více upevnit pozici Lufthansy jako důvěryhodného přepravce. Nový slogan kampaně podporuje hlavní heslo společnosti „There’s no better way to fly”, které zůstane nezměněné.
Za kreativní provedení nového přístupu reklamy Lufthansy je zodpovědná společnost M.E.C.H. The Communications House, Berlín, která je součástí McCann Erickson Deutschland Group. Nový koncept Lufthansa zavede ve více než 40 zemích včetně České republiky a Slovenské republiky. Za mediální strategii a koordinaci v obou zemích budou zodpovědné společnosti McCann a MindShare v České republice.
„Během posledních let byla naše reklama na místním trhu zaměřena na taktická sdělení (nová spojení, cenové nabídky, elektronická letenka, apod.), zejména vzhledem k obecným ekonomickým podmínkám a stagnaci v leteckém průmyslu. Dnes jsme v pozici, kdy můžeme opět posilovat úroveň povědomí značky nejen na strategických trzích“, říká Dita Hejtmánková, marketingová manažerka Lufthansa German Airlines pro Českou republiku a dodává: „Nová imageová kampaň Lufthansy sestává z motivů navozujících atmosféru pohody a důvěry, jako je například spící pár na palubě nebo malý chlapec pozorující letadla.“ Cílem motivů je navodit pocit bezpečí a pohodlí slovem a fotografií. Důraz se klade na ty služby Lufthansy, které vytvářejí racionální i emocionální důvěru. V České republice a na Slovensku letecká společnost Lufthansa použije z nabídky vizuálů ty motivy, které budou vhodné pro připravované kampaně na místním trhu.
Imageová kampaň společnosti Lufthansa se nejprve objeví ve vybraných denících, odborných časopisech a na velkých plakátech v Německu. Nový přístup se také začlení do přímého a online marketingu. V závislosti na úrovni povědomí o značce a pozici na trhu se různé motivy této kampaně objeví v nejbližší době také na dalších strategických trzích v USA, Velké Británii, Itálii, Francii, Švýcarsku, Španělsku a Japonsku.
– pk –