Karlovarské minerální vody dodaly obsah a designérské studio Pininfarina tvar nové třetinkové lahve Mattoni. Zároveň s tím se objevuje jemně perlivá Mattoni a poprvé ve skleněném obalu i neperlivá pramenitá voda Aquila Aqualinea.Tyto elegantní lahve jsou určeny pro vybrané restaurace a hotely, stávající láhev Mattoni zůstane pro svůj trh zachována.
„Důvodem pro představení nového designu Mattoni byl náš záměr spojit tradici, současnou stylovost a minimalistickou elegantní podobu. Nová láhev je symbolem nepřetržité inovace, která je spojena s tradičním brandem Mattoni,“ říká marketingový a obchodní manažer KMV, a.s., Gabriele Guzzo. Nová láhev je podle jeho slov určena zejména pro takové, kteří „vědí, co chtějí a – stejně tak jako Mattoni – jdou vlastní cestou. Lidé, kteří se nespokojují s průměrem a chtějí vždy to nejlepší.“ Právě těm je také určena limitovaná série dárkového balení.
I v novém designu si Mattoni uchová svou charakteristickou zelenou barvu lahve. Aquila Aqualinea bude distribuována v již klasicky namodralých lahvích.
Pininfarina je italským stylistickým studiem, založeno roku 1930. Mezi první uskutečněné návrhy patří například Alfa Romeo 2300 z roku 1933, roku 1956 to byl Austin A40, světový úspěch však zajistil Maserati Quattroporte v šedesátých letech. Mezi současné designy je možné zařadit kávovary Lavazza, Ferrari Modulo, nebo Alfa Romeo GTV. V září 2003 založily studio Pininfarina a automobilka Volvo společnost Pininfarina Sverige AB pro návrhy a testování nových karosérií.
– jk –