Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – videorekordéry

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 989 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14. – 24. května 2004) byla opakovaně zjišťována spontánní znalost značek videorekordérů.

Z celkově 42 jmenovaných značek se na 1. pozici umístila značka SONY (47,6 %), která je však těsně následována značkami PANASONIC (40,1 %), PHILIPS (35,3 %) a JVC (32,2 %). Mezi 19 a 18 % byly tyto další značky – Thomson, Grundig a Aiwa (znalost značky Aiwa oproti roku 2003 klesla o celých 10 % bodů). Relativně vysokých 14,7 % respondentů nebylo schopno vyjmenovat ani jednu značku. Všeobecně výrazně vyšší znalost byla zaznamenána mezi muži, mezi mladšími respondenty a také mezi lidmi středního věku.

Graf:
Videorekordéry 05/2004

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!