Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – filmy do fotoaparátů

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 989 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14. – 24. května 2004) byla opakovaně zjišťována spontánní znalost značek filmů do fotoaparátů.

Na dotaz na spontánní znalost značek filmů do fotoaparátů uvedli respondenti celkem 36 značek. Z nich je „lídrem“ stále KODAK (57,2 %). Velmi silné jsou i nadále značky AGFA (43,2 %) a FUJI (37,5 %). Přes 20 % znalosti zaznamenala KONICA (21,2 %). Dalších 4 značky uvedlo 12 – 11 % respondentů – Polaroid, Fotolab, Foma a Canon. Celých 15,9 % respondentů neuvedlo žádnou značku. Výrazně vyšší znalost byla mezi muži. Většina značek je známější mezi mladými respondenty a respondenty středního věku.

Graf:
Filmy do fotoaparátů 05/2004

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!