ČSOB Pojišťovna letos registruje skutečný boom zájmu o sjednávání cestovního pojištění prostřednictvím internetu. Za prvních sedm měsíců roku využily její internetovou aplikaci k uzavření smlouvy bezmála tři tisíce lidí, což znamená nárůst o 483 procent ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Jen za červenec bylo přitom takto sjednáno rekordních 1100 smluv, a meziroční nárůst tak v tomto měsíci dosáhl 563 procent.
Zatímco loni představoval podíl internetového prodeje cestovního pojištění na celkových prodejích tohoto produktu pouze necelé jedno procento, letos již jeho podíl překročil tři procenta.
„K oblibě internetu přispívá to, že uzavření smlouvy lze pohodlně vyřídit těsně před cestou z domova nebo kanceláře, a to včetně platby pojistného, které je navíc v tomto případě oproti běžným způsobům prodeje o deset procent nižší,“ vysvětluje ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner.
Pojistné lze snadno uhradit pomocí služeb přímého bankovnictví (GSM banking, platební karty Eurocard/MasterCard nebo VISA, eBanka) nebo je lze zaplatit v hotovosti na kterémkoli obchodním místě ČSOB Pojišťovny, složenkou na poště nebo příkazem k úhradě. Průměrné pojistné připadající na jednu on-line smlouvu o cestovním pojištění představuje v současnosti 550 Kč.
ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí široké spektrum životních i neživotních pojištění občanům, malým a středním podnikatelům i největším korporacím. Na konci prvního pololetí 2004 byla, měřeno předepsaným pojistným, čtvrtou největší pojišťovnou na domácím trhu. Tři čtvrtiny jejích akcií vlastní belgická pojišťovna KBC Verzekeringen NV z nadnárodní skupiny KBC, 25 % drží ČSOB.
– red –