V průběhu července byla realizována vědomostní soutěž o eurovíkendy. Soutěž pořádala ČSOB Pojišťovna ve spolupráci se společnostmi Et netera, s.r.o. a ComGate, a.s. na podporu produktu cestovního pojištění a jeho významu po vstupu do evropské unie.
V průběhu trvání soutěže (10.-31.července 2004) bylo účastníky zodpovězeno téměř 200 tisíc otázek (přesně 194.182 otázek), přičemž téměř 80% (přesně 79,09%) ze všech odpovědí bylo správných. Princip soutěže spočíval v prověření znalostí účastníků v šesti různých oborech – cestování, Evropská unie, sport, kultura, historie a zeměpis a to prostřednictvím 500 otázek.
Direct mailingovou kampaní ČSOB Pojišťovna jednorázově oslovila 1 100 000 lidí. Na letáku byla uvedena první otázka, po jejímž zodpovězení prostřednictvím SMS se mohl účastník zapojit do soutěže. Postupně pak měl možnost odpovídat na další otázky a za správné odpovědi sbírat body, které byly přidělovány dle náročnosti dané otázky. Ihned po zodpovězení otázky obdržel soutěžící informaci o správnosti svého tipu, celkovém bodovém zisku, svém průběžném pořadí a další soutěžní otázku. Po skončení soutěže ČSOB Pojišťovna rozdala hodnotné ceny 1.030 výhercům! Mezi nejatraktivnějšími bylo 10 poukázek na eurovíkend dle vlastního výběru, cestovní tašky a jak jinak než poukázky na cestovní pojištění ČSOB Pojišťovny.
„Proběhlá soutěž nám potvrdila některé trendy v chování spotřebitelů na českém trhu. Jedná se zejména o chuť prověřovat své znalosti a schopnosti v kombinaci s motivací vyhrát některou z atraktivních cen. Spotřebitelské soutěže jsme organizovali již pro desítky různých subjektů, pracovat s klienty finanční instituce jsme však měli možnost poprvé. Jedním z cílů soutěže bylo přirozeně upevnění vztahu mezi klientem a pojišťovnou. Z ohlasů, které v průběhu kampaně přicházely je patrné – že se soutěž trefila do vkusu zákazníků, kteří v některých případech i litovali, že musí odcestovat na dovolenou a nemohou tak soutěžit do konce července“, komentuje soutěž Michal Maryška, Senior Account Manager společnosti ComGate, a.s. , která zajišťovala technickou správu soutěže a dodává: „V průběhu soutěže jsme měli možnost poprvé spolupracovat se společností Et netera, s.r.o., která byla hlavním garantem celého projektu a podílela na kreativním ztvárnění soutěže a zajišťovala také webovou prezentaci soutěže. Spolupráce s touto společností se nám osvědčila natolik, že již společně připravujeme další projekty.“
– red –