Reklama

Internetová kampaň za 4%

Internetová kampaň HYPO stavební spořitelny a. s. propagující poslední příležitost uzavřít stavební spoření s až 4% úročením vkladů probíhá na předních finančních serverech a vyhledávačích. Kreativu a zpracování reklamních prvků připravila internetová agentura Actum.

Kampaň upozorňuje na ukončení tarifu stavebního spoření s až 4% úročením vkladů. Pro komunikaci byly vybrány výrazné reklamní formáty, které upoutají uživatele odpočítáváním času, který zbývá do konce akce. Bannery jsou animované, připravené pomocí technologie Flash.

Actum je kreativní full-service agentura zaměřená na elektronický marketing, klientům nabízí široké spektrum profesionálních služeb od návrhů internetové komunikace, realizace, až po analýzy a vyhodnocení efektivity. Mezi klienty Actum patří společnosti Carrefour Česká republika, Carrefour Portugal, Hyundai Motor CZ, JCDecaux, Oriflame, Pražský hrad.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!