Reklama

Internetová kampaň za 4%

Internetová kampaň HYPO stavební spořitelny a. s. propagující poslední příležitost uzavřít stavební spoření s až 4% úročením vkladů probíhá na předních finančních serverech a vyhledávačích. Kreativu a zpracování reklamních prvků připravila internetová agentura Actum.

Kampaň upozorňuje na ukončení tarifu stavebního spoření s až 4% úročením vkladů. Pro komunikaci byly vybrány výrazné reklamní formáty, které upoutají uživatele odpočítáváním času, který zbývá do konce akce. Bannery jsou animované, připravené pomocí technologie Flash.

Actum je kreativní full-service agentura zaměřená na elektronický marketing, klientům nabízí široké spektrum profesionálních služeb od návrhů internetové komunikace, realizace, až po analýzy a vyhodnocení efektivity. Mezi klienty Actum patří společnosti Carrefour Česká republika, Carrefour Portugal, Hyundai Motor CZ, JCDecaux, Oriflame, Pražský hrad.

– red –

Čtěte také

  1. Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému
    Praha 9 | 195 Kč za hodinu
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  4. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  5. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!