Internetová kampaň HYPO stavební spořitelny a. s. propagující poslední příležitost uzavřít stavební spoření s až 4% úročením vkladů probíhá na předních finančních serverech a vyhledávačích. Kreativu a zpracování reklamních prvků připravila internetová agentura Actum.
Kampaň upozorňuje na ukončení tarifu stavebního spoření s až 4% úročením vkladů. Pro komunikaci byly vybrány výrazné reklamní formáty, které upoutají uživatele odpočítáváním času, který zbývá do konce akce. Bannery jsou animované, připravené pomocí technologie Flash.
Actum je kreativní full-service agentura zaměřená na elektronický marketing, klientům nabízí široké spektrum profesionálních služeb od návrhů internetové komunikace, realizace, až po analýzy a vyhodnocení efektivity. Mezi klienty Actum patří společnosti Carrefour Česká republika, Carrefour Portugal, Hyundai Motor CZ, JCDecaux, Oriflame, Pražský hrad.
– red –