Společnost SkyNet se rozhodla posílit svou značku na českém trhu změnou vizuálního stylu. Cílem bylo oživit firemní design a zaujmout zákazníky progresivní a neotřelou grafickou prezentací.
„Dnešní dynamický trh vyžaduje inovativní řešení nejen v samotných produktech a službách telekomunikačních firem, ale i ve vizuální komunikaci. Proto jsme se rozhodli pro změnu a oživení stávajícího firemního designu,“ řekl Josef Jurašek, výkonný ředitel a ředitel produktového managementu a marketingu společnosti SkyNet.
Novou grafickou podobu firemní komunikace společnosti SkyNet vytvořila agentura Omega Design, která je také autorem dosud užívaného vizuálního konceptu, který vznikl před dvěma roky. Nejde o dramatickou změnu doposud používaného designu, ale o zavedení nových prvků, barev a dalších grafických úprav. Stávající zavedené barvy doplňuje nová širší barevná paleta, která znázorňuje otevřenost novým myšlenkám, nový fotografický doprovod nahrazuje dosud užívané ilustrace.
Nová grafika se již objevila v tištěných produktových materiálech, ve firemních prezentacích, výroční zprávě a odrazila se také v novém designu firemních webových stránek www.skynet.cz.
Inovace firemního stylu probíhá zároveň s přípravou nové řady produktů a služeb a demonstruje vstřícnost společnosti SkyNet ke svým zákazníkům. Snaží se být dynamický, otevřený a pro zákazníky dobře čitelný.
– red –