ICT

Společnost SkyNet v průběhu léta přišla s nových vizuálním stylem

Společnost SkyNet se rozhodla posílit svou značku na českém trhu změnou vizuálního stylu. Cílem bylo oživit firemní design a zaujmout zákazníky progresivní a neotřelou grafickou prezentací.

„Dnešní dynamický trh vyžaduje inovativní řešení nejen v samotných produktech a službách telekomunikačních firem, ale i ve vizuální komunikaci. Proto jsme se rozhodli pro změnu a oživení stávajícího firemního designu,“ řekl Josef Jurašek, výkonný ředitel a ředitel produktového managementu a marketingu společnosti SkyNet.

Novou grafickou podobu firemní komunikace společnosti SkyNet vytvořila agentura Omega Design, která je také autorem dosud užívaného vizuálního konceptu, který vznikl před dvěma roky. Nejde o dramatickou změnu doposud používaného designu, ale o zavedení nových prvků, barev a dalších grafických úprav. Stávající zavedené barvy doplňuje nová širší barevná paleta, která znázorňuje otevřenost novým myšlenkám, nový fotografický doprovod nahrazuje dosud užívané ilustrace.

Nová grafika se již objevila v tištěných produktových materiálech, ve firemních prezentacích, výroční zprávě a odrazila se také v novém designu firemních webových stránek www.skynet.cz.

Inovace firemního stylu probíhá zároveň s přípravou nové řady produktů a služeb a demonstruje vstřícnost společnosti SkyNet ke svým zákazníkům. Snaží se být dynamický, otevřený a pro zákazníky dobře čitelný.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!