CRM

Microsoft CRM propojen se softwarem pro call centra Genesys

Genesys Telecommunications Laboratories, samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel, uvádí na trh Genesys Gplus adaptér, který zajišťuje pohodlné propojení dat mezi Microsoft Business Solutions CRM a sadou řešení pro provoz a řízení call center firmy Genesys. Integrací se snižují celkové pořizovací náklady, zjednodušuje provoz a lze tak zákazníkům poskytovat i kvalitnější služby.

„Díky propojení Microsoft CRM s aplikacemi Genesys je nyní zákazníkům možné nabídnout řadu služeb, které byly doposud dostupné až po složité a zdlouhavé instalaci. Gplus adaptér malým a středním firmám zajistí jednoduchou integraci za nízkých pořizovacích nákladů. Instalace je časově nenáročná a jednoduchá,” řekl Martin Veselka, regionální manažer Genesys.

Na 1 800 firem využívá ve světě Microsoft CRM pro poskytování špičkových služeb a tvorbu vztahu se zákazníky. Software umožňuje sdílet informace tak, aby firmy mohly zlepšit úspěšnost prodeje a poskytovat zákazníkům konzistentní kvalitu a úroveň služeb. Uživatelé Microsoft CRM mohou prostřednictvím Gplus adaptéru dosáhnout rychlé integrace s aplikacemi pro call centra firmy Genesys.

V kombinaci s Microsoft CRM má Genesys Gplus adaptér tyto vlastnosti:

  • Jednotná aplikace pro operátory, která zajišťuje ucelený přístup k informacím o zákaznících a řízení komunikace. Zvyšuje se tak produktivita operátorů a naopak snižují náklady na jejich školení.
  • Automatické zobrazení informací o klientovi z databáze Microsoft CRM na monitoru operátora v okamžiku, kdy zavolá.
  • Podpora počítačové telefonie (CTI) operátorům umožňuje využívat telefonické funkce přímo uvnitř Microsoft CRM.
  • Rychlé vytáčení telefonních čísel zákazníků na jedno kliknutí myši. Odchozí volání podporuje proaktivní komunikaci s klientem a vyšší úroveň služeb.
  • Podporuje jak Internet Protocol, tak tradiční telefonii. Je tak zaručena vysoká úroveň ochrany současných a budoucích investic do infrastruktury.
  • Podpora mezinárodních znakových sad, která rozšiřuje využití společného řešení.

„Gplus adaptér pro Microsoft CRM v kombinaci s Genesys Real-Time Interaction Suite představuje na trhu řešení, které umožňuje firmám maximalizovat jejich investice do CRM a služeb call center,” řekl Mike Pazak, šéf Microsoft Business Solutions, Avanade. „Prostřednictvím aliance s Genesys chceme tuto novou nabídku rozvinout a zákazníkům využívajících Microsoft CRM tak dodat další přidanou hodnotu,“ dodal.

To potvrzují i renomovaní odborníci. „Malé a střední podniky nemají tradičně přístup k pokročilým funkcím call centra. Díky snaze dodavatelů situaci zlepšit a dostupnosti předem integrovaných řešení mohou nyní společnosti těžit z nabídky aplikací, které se jednoduše instalují. Kromě finančních úspor tím firmy zvyšují i svůj konkurenční náskok,“ shrnula Katrina Howell z analytické společnosti Frost & Sullivan.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!