Komunikace

Užitková flotila Ford zaujala motoristy v šesti městech ČR

Společnost Ford Motor Company, s. r. o., se letos nezúčastnila brněnského Autotecu. Místo toho předvedla své užitkové vozy motoristům interaktivní formou přímo v místě jejich bydliště. Celá akce nazvaná FordProfi úspěšně skončila závěrečnou akcí v Praze.

Během šesti týdnů, od začátku června do poloviny července, tak celá Road show absolvovala celkem sedm zastávek a jedenáct předváděcích dní. V některých městech (Brno, Ostrava, Plzeň a Praha) byla totiž akce dvoudenní, v Českých Budějovicích a Hradci Králové pak jednodenní. Pro velký úspěch nakonec Ford celou „šňůru“ prodloužil o jeden den v pražském Karlíně, kde má firma své sídlo.

Během všech akcí, které se odehrávaly na náměstích či parkovištích u obchodních domů OBI a bauMax, nabízel tým Fordu motoristům detailní prohlídku kompletní řady užitkových vozů, které firma v ČR nabízí: od kompaktní Fiesty Van až po velkoobjemový Transit Jumbo. Ford má dnes – jak známo – v užitkových vozech nejširší nabídku na trhu, a tak není divu, že se jeho předváděcí akce těšila značnému zájmu veřejnosti.

Velké množství návštěvníků se proto rozhodlo pro testovací jízdu, aby si přednosti užitkových vozů Ford mohli vyzkoušet na vlastní kůži.

Součástí všech akcí byly i zábavné aktivity. Dospělí si mohli zazávodit v simulátoru vozu F-1, pro děti byl připraven nafukovací „skákací “ hrad a další soutěže.

Předváděcí akci Ford Profi navštívilo celkově několik tisíc lidí a předváděné vozy absolvovaly stovky předváděcích jízd. Největší zájem byl přitom o Ford Transit s motorem TDCi o výkonu 137 k a šestistupňovou převodovkou – novinku společnosti Ford. Toto auto má nejvyšší točivý moment – 375 Nm – na 4 válce ve třídě. V těsném závěsu byly Transit Connect Van, terénní pickup Ford Ranger nebo také nejmenší Fiesta Van.

„Kromě zvýšení všeobecného povědomí o našich užitkových vozech nám celá akce přinesla mnoho zajímavých kontaktů a zkušeností – a získali jsme i spoustu nových zákazníků. Ti si mimo jiné cenili možnosti se s vozy skutečně svézt a ne se na ně jen dívat. FordProfi proto hodnotím jako jednoznačný úspěch,“ komentoval celou akci marketingový ředitel českého Fordu, Dušan Fornůsek.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!