Reklama

Nová soutěž pro značku Pepsi – ve hře jsou desítky letenek do evropských metropolí

Pro značku Pepsi (v Čechách reprezentovanou společností General Bottlers CR s.r.o.) připravila společnost ComGate novou kampaň „Otoč víčkem a leť !“ Pod každým víčkem 0,5l lahví nápoje Pepsi je umístěn soutěžní kód, který může zákazník odeslat a těšit se na výhru. Vyhrává každá v pořadí 10. a 99. SMS – odesílatel každé 10.SMS vyhrává multi CD, odesílatel každé 99. získává zpáteční letenku do některé z evropských metropolí. Soutěž probíhá v průběhu následujících 2 měsíců – od 19. července do 19. září 2004

Společnost ComGate, a. s., je přední poskytovatel služeb mobilního marketingu v České i Slovenské republice. Specializuje se na marketingové kampaně a spotřebitelské soutěže za využití SMS komunikace. Podílela se na SMS kampaních pro společnosti a značky jako jsou např. Absolut Vodka, Europress, Figaro, Helen Harper, Henkel, Marlboro, Pepsi, Renault, Unilever, Tipsport, Carrefour, Seznam.cz nebo Sparkys – na přelomu roku 2003 a 2004 realizovala jednu z nejvýznamnějších kampaní v historii mobilního marketingu v České republice – spotřebitelskou soutěž „Najdi svou perlu“ pro sít čerpacích stanic Shell.

– red –

Čtěte také

  1. Elektro content master | i absolventi (40 - 60.000 Kč)
    Nový Jičín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Marketingový specialista – 13.mzda (30.-40.000Kč) #2524
    Brno | 30000 - 40000 Kč za měsíc
  3. International management trainee
    Modletice
  4. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  5. Specialista vendor marketingu (M/Ž)
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!