Genesys získala ocenění SAP Pinnacle Award za rozvoj a inovace CRM řešení. Firmy také společně vyvinuly Genesys Gplus adaptér, který propojuje řešení Genesys s aplikacemi mySAP CRM a mySAP ERP.
Dodavatel řešení pro call centra, Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, obdržela prestižní ocenění „SAP Pinnacle Award“ od společnosti SAP za rozvoj a inovace řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Společnost SAP takto oceňuje partnery, kteří společným zákazníkům poskytli produkty, řešení a služby v té nejvyšší kvalitě. Společně s Genesys obdržely ocenění v různých kategoriích také společnosti jako Accenture, Hewlett Packard, Sun Microsystems, Intel a IBM. SAP vybral finalisty na základě nominací partnerů a zaměstnanců SAP.
„Společně se SAP jsme vyvinuli řešení, které rozšiřuje výhody podnikových aplikací pro péči o zákazníka ve spojení s call centrem,“ uvedl Martin Veselka, regionální manažer Genesys.
V rámci dlouhodobého partnerství Genesys a SAP vyvinuly Genesys Gplus adaptér, který propojuje řešení Genesys s aplikacemi mySAP CRM a mySAP ERP. Gplus adaptéry zajišťují snadnou a pohodlnou integraci podnikových řešení CRM do call center, což umožňuje lepší využití dat zákazníků při poskytovaní personalizovaných služeb.
Dlouhodobé strategické partnerství mezi Genesys a SAP umožňuje firmám získat z investic do technologií vyšší přidanou hodnotu:
- Úzká integrace mezi mySAP CRM, mySAP ERP a Genesys Suite – Genesys adaptér umožňuje firmám rychle a jednoduše zajistit výhody integrace podnikových řešení a call centra bez nutnosti drahé a proprietární integrace.
- Genesys Gplus adaptér získal certifikaci SAP – Genesys dokončila náročný certifikační proces pro mySAP CRM a mySAP ERP.
- Společná podpora řešení – Genesys i SAP mohou nabídnout technickou podporu pro kombinovaná řešení, což zjednodušuje implementaci a technickou podporu společných zákazníků.
– red –