Datart International, a.s.vyhlásil výběrové řízení na reklamní agenturu, která by měla od července zajišťovat pro tuto společnost veškeré reklamní aktivity. V prvním kole oslovil Datart 15 agentur s žádostí o zaslání přihlášky a prezentace. Z nich pak vybral 6 společností, kterým zaslal detailní zadání tendru.
„Od reklamní agentury očekáváme návrh dlouhodobé strategie značky a jeho realizaci. Velký důraz přitom klademe na naši prioritní pozici v týmu agentury a maximální využití času DTP studia,“ říká marketingová ředitelka Datartu Jana Adamová. Do užšího kola výběrového řízení postupuje 6 společností: Tanagra, Mašina, Saatchi & Saatchi, Chapiteau, Revolta a Klan. Výběrem reklamní agentury se tak doplní trojlístek firem, které pro Datart zprostředkovávají komunikační a reklamní služby – mediální služby dodává MediaVest a public relations aktivity zajišťuje New Deal Communications.
Reklamní kampaně Datartu dosud vytvářela společnost Ledoborec, která dobrovolně ukončila spolupráci a do tendru se již nepřihlásila. „S agenturou Ledoborec jsme měli a stále máme výborné vztahy, snad tomu tak bude i s novým partnerem,“ dodává Jana Adamová.
Datart vyhlásil výběrové řízení na reklamní agenturu 7. 6. 2004 a vítěz tendru by měl být znám začátkem července.
– red –