Internetová agentura Actum dokončila rozsáhlý internetový projekt pro klienta Carrefour Portugalsko. Projekt zahrnoval přípravu koncepce elektronického marketingu, tvorbu internetového portálu a implementaci věrnostního a slevového systému. Cílem obsáhlé internetové prezentace je přiblížit uživatelům nabídku hypermarketu a pomocí systému bonusů a slev je motivovat k návštěvě některého z obchodů.
Podle Jana Havla, výkonného ředitele společnosti Actum, byly při získání klienta klíčové zkušenosti s rozsáhlými projekty a schopnost týmu rozšířit základní koncept o originální myšlenky. Řešení, které jsme připravili, bylo náročné jak po stránce koncepční, tak technologické a bylo nutné sladit všechny použité nástroje, aby výsledek předčil očekávání klienta.
Portugalský Carrefour hlavně ocenil schopnost Actum vcítit se do potřeb klienta a připravit efektivní řešení, které je uzpůsobené potřebám portugalského prostředí. Hlavní součástí prezentace je on-line věrnostní systém, ve kterém si uživatelé mohou přímo na internetu vybrat jaké slevy budou dostávat v kamenných obchodech.
Actum je kreativní full-service agentura zaměřená na elektronický marketing, klientům nabízí široké spektrum profesionálních služeb od návrhů internetové komunikace, realizace web designu a tvorby internetových aplikací, až po analýzy a vyhodnocení efektivity. Mezi klienty Actum patří společnosti Carrefour ČR a SK, Carrefour PT, Hyundai Motor CZ, JCDecaux, Pražský hrad.
– red –