Červnové číslo počítačového měsíčníku Chip vyšlo 28.5. a to v nové podobě. Změna se týká zejména vizuální stránky časopisu. Zásadně se mění design obálky a vnitřní grafika. Svým obsahem se Chip posouvá již delší dobu od složitých odborných textů k praktickým článkům, návodům a reportážím a zaměřuje se více na digitální techniku a její uplatnění v každodenním životě.
„It´s your digital lifestyle“ je motto, ze kterého vycházejí změny vizuální i obsahové. Chip se tak stylizuje do role průvodce světem moderních technologií, jejich praktických aplikací a vlivu těchto vymožeností na životní styl.
K rozhodnutí o takto zásadních změnách úspěšného titulu vydavatelství Vogel Burda Communications, přispěly i výsledky výzkumu společnosti Median zaměřené na postoje k životu, životní styl a osobnostní profil čtenářů tohoto časopisu.
Podle tohoto výzkumu jsou čtenáři Chipu oproti celkové populaci přístupnější změnám a vyhledávají nové věci, při řešení svých problémů jsou více dynamičtí a radikální, jsou velmi orientovaní na úspěch, zajímají se o politiku více, než je v populaci běžné a dávají přednost tržní ekonomice. Nadprůměrně věří v nové technologie, rádi se seznamují s technologickými novinkami a snaží se s nimi držet krok. Bez moderní techniky si nedovedou svůj život představit.
Vizuální a obsahovou změnou udělala redakce časopisu další krok směrem ke svým čtenářům. V současnosti měsíčník Chip patří k nejúspěšnějším titulům z oblasti informačních technologií, našem trhu vychází už více než 10 let, a za tu dobu si našel své pevné místo na českém trhu a širokou čtenářskou skupinu. CHIP je nejprodávanější počítačový měsíčník a jeho prodaný náklad se stabilizovaně pohybuje v posledních měsících nad hranicí 41 tisíc kusů. Pravidelnou přílohou jsou 2 CD nebo DVD. Ve výzkumu čtenosti pravidelně obsazuje přední příčky ve své kategorii.
– red –