Stovky firem úspěšně provozují terabajtové datové sklady na softwaru Oracle. Opět se tak potvrzuje, že Oracle je nejlepší volbou pro skladování dat. Obvyklým úskalím, na které narazí řada projektů Business Intelligence je to, že se jim nedaří navrhnout datový sklad, který by byl připraven na růst. Díky jedinečné škálovatelnosti databáze Oracle9i nemusí zákazníci od základu přestavovat své datové sklady, jakmile objem dat a požadavky uživatelů přehltí původní systémy. Podle publikace DM Review má Oracle v oblasti datových skladů obrovský náskok před společnostmi IBM, NCR i Microsoft.
Jedním z největších technologických problémů, kterým musí podniky v současnosti čelit, je exploze objemů dat, která se očekává v příštích několika letech. Podle agentury Gartner budou v roce 2004 podniky udržovat 30krát víc dat než v roce 1999. A společnost Survey.com zjistila, že objem užitečných dat v průměrném datovém skladu do roku 2002 vzroste o 290 procent na více než 1,2 terabajty.
Jedním z primárních zdrojů exploze dat je e-business. K přidávání terabajtů informací do datového skladu přispívají významnou měrou například data o pohybu uživatelů na obchodních webech po kliknutí na proužkovou reklamu (clickstream). Objem dat také vzrůstá s růstem míst komunikace se zákazníky. Svou úlohu hraje rovněž eskalace požadavků koncových uživatelů, která nutí organizace shromažďovat víc informací a uchovávat je delší dobu.
Oracle9i Database je databáze číslo jedna pro datové sklady i aplikace a služby Business Intelligence. S narůstajícím množstvím i komplexností dat je zvlášť důležité, aby aplikace Business Intelligence byly nasazovány na datovém skladu, který unese růst a ochrání vložené investice.
Oracle má k dispozici informace od řady zákazníků v nejrůznějších odvětvích, které dokazují, jak lze jeho databázi škálovat podle požadavků datového skladu. Dosud jsme identifikovali přes 200 zákazníků, kteří mají ve svých datových skladech na databázi Oracle víc jak jeden terabajt dat, což je ekvivalent tisíce výtisků encyklopedia Britannica. Jedná se například o tyto zákazníky:
- amazon.com
- CitiBank
- eBay
- Korejský Telecom
- Quelle
- Reso
- U.S. Census Bureau (americký statistický úřad).