Branding

Mezinárodní setkání držitelů licence National Geographic

Ve dnech od 10. do 11. června 2004 se uskuteční v hlavním sídle společnosti National Geographic Society v americkém Washington D. C. celosvětové setkání držitelů licence National Geographic. Nově se mezinárodního setkání zúčastní i firma Hannah Czech a.s., jeden z českých výrobců sportovního oblečení a outdoor vybavení. Hannah Czech získala, jako jediná společnost ve střední a východní Evropě, exkluzivní licenci na výrobu autentického značkového oblečení značky National Geographic.

Jen za Českou republiku se setkání zúčastní minimálně tři společnosti z celkového počtu 34 firem působících převážně na evropských trzích v různých oborech. Na programu jednání bude představení nových partnerů, marketingových a PR strategií, či detailní seznámení se s nejúspěšnějšími světovými projekty, expedicemi a misemi organizovanými a podporovanými National Geographic Society.

National Geographic Society v posledních letech velmi progresivně rozšiřuje svoji působnost po celém světě svojí výrazně aktivní strategií udílení licencí pro výrobu kvalitního značkového zboží vybraným výrobcům v daném oboru a lokalitě. Značka NG se vyznačuje především svojí autenticitou, koneckonců byla to právě National Geographic Society, která od svého založení v roce 1888 podpořila kolem 7000 výzkumných projektů. V poslední době podporuje kolem 500 expedičních výprav a 250 různých výzkumných projektů ročně. Tato společnost stála například za výzkumem vedoucímu k objevení vraku Titaniku či ztraceného města Inků – Machu Picchu a iniciovala další náročné expedice. NG Society je největší vědeckou a vzdělávací neziskovou organizací na světě, která každoročně věnuje více než 100 milionů dolarů na vzdělávání v zeměpisné oblasti prostřednictvím své nadace Educational Foundation.

Koupí produktů značky National Geographic přispívají zákazníci na další výzkumné projekty a vzdělávací programy podporované National Geographic Society. Výrobky z produkce Hannah s logem NG si zájemci mohou zakoupit ve specializovaných obchodech od června letošního roku. Jedná se o kolekci Lifestyle, která nabízí stylová trička z přírodních materiálů s nejrůznějšími originálními tématickými potisky, které odkazují na činnost společnosti. Kromě triček budou v následujících sezónách představeny i exkluzivní série sportovního i lifestyleového oblečení – bund, kalhot, šortek, košilí, batohů, spacích pytlů a různých doplňků. Hannah Czech a.s. bude výrobky řady National Geographic vyvážet také na slovenský, maďarský, ruský a polský trh.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!