Společnost CV Market Czech s.r.o., provozovatel portálu s nabídkou volných pracovních míst www.cvmarket.cz oznamuje spuštění slovenského portálu pro práci a kariéru www.cvmarket.sk.
Vstupem na český trh v únoru tohoto roku dala společnost CV Market jasný signál o tom, že s expanzí do dalších zemí střední a východní Evropy to myslí vážně. Vstup na slovenský trh je tak potvrzením dlouhodobé strategie a zpřístupnění služeb obyvatelům dalšího státu. Vstupem do Evropské unie již mizí hranice a stávají se opravdu pomyslnými. CV Market lze tak chápat jako jednu službu pouze s jazykovými mutacemi pro lepší obsluhu.
„Domníváme se, že konkurence na slovenském trhu ještě pořád dovoluje vstup nového subjektu. Dále velmi vítáme pozitivní zprávy o růstu slovenské ekonomiky a přílivu zahraničních investic,“ shrnuje argumenty CEO CV Marketu Raivo Hein. Od slovenské pobočky si dále celá síť slibuje doplnění mozaiky středoevropských států, což je důležité pro přilákání významných zákazníků z řad globálních firem. „Již dnes jsme pravidelně oslovovány s požadavkem zprostředkování služeb v celém bývalém východním bloku. Rozhodovali jsme se, zda využívat kooperačních partnerů nebo vystavět vlastní síť. Z mnoha důvodů jsme zvolili druhou variantu, i když je pro nás investičně náročnější. Všechny pobočky se tak budou moci opřít o jednotný systém a silnou a zavedenou značku. Navíc jednotným vývojem aplikace a centrálním marketingem, především v oblastech s vysokou koncentrovaností sídel nadnárodních společností, dosáhneme synergických efektů a nižších cen.“ Dodává Martin Kouřil, ředitel CV Market pro Českou republiku a nově otevřené slovenské pobočky.
CV Market jako jedna z technologicky nejvyspělejších společností ve svém oboru se bude snažit na Slovensku představit celou produktovou řadu, včetně všech chystaných novinek. Řízení slovenské pobočky bude v první fázi z Prahy. Důvodem proto je silné zastoupení společností se zájmem o slovenský trh a význam Prahy jako strategického bodu v síti CV Market.
Stejně jako v České republice budou nejméně prvních 6 měsíců budou standardní služby poskytovány oběma stranám trhu práce úplně zdarma.
Strategií společnosti je díky dostupným a srozumitelným službám rozšířit počet společností využívajících online získávání nových zaměstnanců a podporovat díky rychle dostupným informacím mobilitu pracovníků na středoevropském trhu práce.
– red –