Tento týden byl v USA společností Coca-Cola představen nový nápoj Coca-Cola C2, který obsahuje jen polovinu uhlovodanů, kalorií a cukru než standardní Coca-Cola.
Coca-Cola uveřejnila marketingový plán pro tento nový produkt. V tomto týdnu bude vysílána první reklama v pořadu American Idol na stanici FOX, hudba k reklamnímu spotu pochází od skupiny Rolling Stones. Další píseň „I Want to Break Free“, od skupiny Queen bude použita v reklamě v červnu.
Marketingová kampaň bude pokrývat reklamní spoty v televizi, rádiu a kinech, outdoor a reklamu na internetu.
První vzorky nápoje budou rozdávány tento týden na ulicích v Los Angeles, New Yorku, Atlantě, Chicagu a Miami. Zaměstnanci Coca-Coly v USA dostanou tento nápoj pro své rodiny a přátele na ochutnání. Dohromady bude během představení C2 rozdáno 12 mil. kusů.
Nový nápoj se objeví v obchodech v USA počátkem června. V zahraničí byla C2 představena v Japonsku během května a prodej začne následující měsíc.
V posledních dvou letech byly uvedeny na trh Vanilla Coke (2002), Diet Vanilla Coke (2002), Diet Coke with Lemon (2002) a nejnovější Diet Coke with Lime (2004).
– pk –