Služby

Tomáš Krásný se stává členem top management teamu sítě GfK ve střední a východní Evropě

V souvislosti s úspěšným rozvojem svých aktivit ve střední a východní Evropě (CEE) se skupina GfK rozhodla rozšířit svůj regionální management team o Tomáše Krásného. S okamžitou platností byl jmenován do funkce Business Development Manager CEE a vede speciální regionální projekty v oblasti marketingu a strategie. Od 1.7.2005 se Tomáš Krásný stane jedním z generálních ředitelů společnosti Fessel – GfK se sídlem ve Vídni a bude zodpovídat za řízení regionu.

Tomáš Krásný osvědčil své odborné i managerské schopnosti jako spoluzakladatel firmy INCOMA Research, která se koncem 90. let vypracovala na pozici největší nezávislé marketingově výzkumné agentury na českém a slovenském trhu. Po začlenění této agentury do sítě GfK v roce 2000 zodpovídal za řízení procesu integrace. V roce 2003 převzal funkci Business Development Managera skupiny GfK v ČR a věnoval se zejména marketingovému plánování, key account managementu, implementaci značkových výzkumných nástrojů a mezinárodnímu sdílení know-how.

Souběžně se podílel i na vybraných rozvojových, marketingových a akvizičních projektech v řadě zemí střední a východní Evropy a absolvoval program výměny zkušeností s managery v sesterských firmách v USA, Velké Británii a Švýcarsku. Stal se rovněž členem globálního Excellence III Teamu, který rozvíjí knowledge exchange system skupiny GfK. Kromě toho zastával některé významné odborné a veřejné funkce, byl předsedou dozorčí rady Svazu obchodu ČR, místopředsedou výběrového sdružení výzkumných agentur SIMAR či prezidentem CIMA – Českého institutu pro marketing.

Díky svým znalostem marketingového výzkumu, porozumění podnikání klientů a managerským schopnostem je Tomáš Krásný cennou posilou sítě GfK jak z krátkodobého, tak i z dlouhodobého hlediska.

Ke své nové pracovní pozici Tomáš Krásný poznamenal: “Stávající rozšíření Evropské unie přináší obrovské příležitosti pro firmy i jejich managery. Mám radost, že v tomto směru mohu sehrát aktivní roli. Společnost Fessel – GfK byla skutečným pionýrem v expanzi do střední a východní Evropy a svoji první dceřinnou společnost založila v Budapešti již v roce 1989. Po rozšíření EU se lokální trhy budou intenzivně měnit a částečně integrovat. Skupina GfK jakožto jedna z vedoucích výzkumných sítí v regionu na tento vývoj bude reagovat proaktivně a podpoří své národní firmy novými službami zejména v oblasti rozvíjení vztahů s klíčovými zákazníky, sdílení znalostí či řízení regionálních kompetenčních center podporujících inovace a marketing. K rozvoji těchto podpůrných managerských služeb chci naplno přispět, a to s využitím svých dosavadních odborných i podnikatelských zkušeností i globálního know-how skupiny GfK.”

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!