Služby

Úspěšná reklamní kampaň pro ´Nejoblíbenější automobil roku 2002 v ČR´

Zapojení internetového portálu Seznam.cz do reklamní kampaně na oblíbenou anketu Nejoblíbenější automobil roku 2002 v ČR přineslo proti loňsku více než pětinásobek hlasů z internetu.

Anketu Nejoblíbenější automobil roku, kterou vyhlašuje Svaz dovozců automobilů, organizovala již popáté agentura Ehrlich63. Anketa je každoročně doprovázena reklamní kampaní v denících, motoristických a společenských časopisech i v rádiích a čtenáři v ní doposud hlasovali zejména pomocí hlasovacích lístků zasílaných poštou.

V ročníku 2001 bylo poprvé možné hlasovat i na webové stránce www.autoroku.cz a tohoto způsobu využilo 28.498 osob. 49.275 jich hlasovalo pomocí hlasovacích lístků, dalších 5.456 osob hlasovalo loni telefonem. Letos se situace výrazně změnila. Hlasovacích lístků přišlo 100.744, tedy více než loni, ale prostřednictvím internetu hlasovalo tentokrát 147.450 osob.

Výrazně k tomu přispěl internetový portál Seznam.cz jako mediální partner ankety Nejoblíbenější automobil roku 2002 v ČR, který poskytnul agentuře Ehrlich63, a tedy propagaci ankety, komplexní reklamní kampaň na svých serverech. Kampaň zahrnovala jak klasické, tak i nové netradiční reklamní formáty, umístěné na vstupní stránce portálu Seznam.cz i ve vybraných sekcích zaměřených na automobilismus.

Proti loňsku je celkový počet účastníků ankety zhruba 3x vyšší. Tomáš Kapalín, obchodní ředitel Seznam.cz uvádí: “Seznam, resp. internet jako reklamní médium vstoupil do ankety Nejoblíbenější automobil roku v tomto rozměru poprvé a vhodně v kampani doplnil portfolio tradičních médií. Komplexní reklamní kampaň na Seznamu měla za cíl oslovit nejen motoristickou, ale i širokou veřejnost – což splnila nad očekávání dobře. Z výsledků je vidět, že zájemci preferují jednodušší a rychlejší možnost zapojení do ankety a soutěže prostřednictvím internetu.”

Miroslav Kaňa, výkonný ředitel agentury Ehrlich63, k tomu dodává: “Internetová kampaň se jednoznačně osvědčila a ukazuje se, že kombinace s tiskovými médii a rozhlasem je nanejvýš vhodná. Miniprůzkum, který jsme si před koncem akce zorganizovali, totiž ukázal, že řada účastníků se o anketě dozvěděla z tisku či rozhlasu, ale hlasovala na internetu. Nechtělo se jim stříhat hlasovací lístek a posílat jej poštou – hlasování na webu považovali za rychlejší a pohodlnější.”

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!