Tradiční odborné a společenské setkání nejvýznamnějších marketérů, kongres Marketing Management 2004, je ve svém jubilejním 5. ročníku díky atraktivnímu programu (srdce versus rozum v marketingu) a místu konání (SAZKA Arena) středem pozornosti odborné veřejnosti. 3 týdny před kongresem registrovali organizátoři již 250 účastníků a nové přihlášky chodí prakticky každou minutu. Organizátoři se proto rozhodli prodloužit termín registrace do 21.5. 2004.
K účasti se již registrovali zástupci klíčových hráčů z různých odvětví českého trhu. Z výrobců spotřebního zboží se kongresu zúčastní např. Balírny Douwe Egberts, Bohemia Sekt, Electrolux, EMCO, Henkel, Karlovarské minerální vody, OLMA, Pfanner, Procter & Gamble, Nestlé či Unilever. Finanční služby zatím reprezentují ABN-AMRO, ČSOB, Česká spořitelna, Českomoravská hypoteční banka, Home Credit, Komerční banka, Živnostenská banka, maloobchod Ahold, Globus, OBI či TESCO. Ze segmentu Automotive se již registrovali mj. zástupci firem Iveco, Jaguar, Shell, Škoda Auto a Volvo, z ICT segmentu Český Telecom, Eurotel, Oracle a SAP.
Obdobně jako v minulých ročnících bude kongres hojně navštíven i zástupci dalších odvětví, vč. B2B segmentu, médií, utilit či farmaceutického průmyslu. Podle počtu účastníků, registrovaných ke dnešnímu dni, lze odhadnout, že kongres bude mít zřejmě účast přesahující 400 osob a předčí tak doposud rekordní ročník 2002, věnovaný problematice efektivního marketingu.
Kongres se koná díky podpoře řady partnerů. Odborným garantem je společnost ORACLE Czech, komunikačním partnerem je EUROTEL, generálními partnery jsou GfK Praha, SAZKA Arena a Import Volkswagen Group. Informace o kongresu jsou průběžně zveřejňovány na internetových stránkách na adrese www.marketingmanagement.cz. Na této internetové stránce je k dispozici i detailní program a lze se registrovat on-line. V případě dotazů k účasti či propagaci v rámci kongresu kontaktujte prosím co nejdříve jeho sekretariát na adrese konference@incoma.cz.
INCOMA Consult