Jak řídit v dobách, kdy podniky musejí rychle reagovat na náhlé změny působené nejen problémy růstu, ale i hroucením trhů, propadem obratu, prudkým zvyšováním nákladů, problémy s likviditou a dalšími faktory? Autoři, zkušení vrcholoví manažeři, na základě vlastních zkušeností navrhují strategie pro krizové řízení v těchto mimořádných a nestandardních situacích, přičemž velký důraz kladou na práci s lidmi, na jejich kompetentní vedení.
Kniha využívající nejnovějších poznatků světového managementu je určena nejen podnikatelům a manažerům na vyšších stupních firemní hierarchie, ale i poradcům a učitelům i studentům manažerských a ekonomických studijních programů.
V současných bouřlivě a překotně se vyvíjejících, složitých a často ne zcela přehledných a jednoznačně interpretovatelných ekonomických podmínkách jsou podniky vystavovány četným nástrahám a vysokému riziku výskytu krizových situací. Tyto krizové situace pak kladou opravdu mimořádné nároky na odborné schopnosti a sociální dovednosti podnikových manažerů.
Kaj Green a Oliver Hanke, zkušení němečtí vrcholoví manažeři, na základě vlastních zkušeností i nejnovějších poznatků teorie a praxe světového managementu ve své knize Řízení v krizových situacích, kterou s podtitulem Příklady efektivních strategií vydává nakladatelství Management Press (z německého originálu ji přeložil Jiří Pondělíček), předkládají efektivní strategie pro krizové řízení a vedení lidí v řadě „mimořádných“ a „nestandardních“ situací, s nimiž se podniky mohou setkat, jako jsou nutnost reagovat na náhlé změny působené nejen problémy růstu firmy, ale i hroucením trhů, propadem obratu, prudkým zvyšováním nákladů, problémy s likviditou, personálními změnami v podnikovém vedení, fúzí s jinou firmou, zhoršením podnikového klimatu a dalšími faktory.
Kniha je určena nejen podnikatelům a manažerům na vyšších stupních firemní hierarchie, ale i poradcům a učitelům i studentům manažerských a ekonomických programů.
Kaj Green patří mezi špičkové manažery v oboru informačních technologií – mimo jiné řídil švédské a německé dceřiné společnosti francouzských firem Cap Gemini a Bull AG. V současnosti mj. působí jako člen představenstva firmy Framfab AB.
Oliver Hanke je odborníkem v oblasti komunikace a marketingovým ředitelem finančního portálu FinanceScout24, jejž provozuje firma Scout24 AG se sídlem v Hamburku.
(e)
Kniha vyšla v nakladatelství Management Press.
brož., 145 x 205 mm, 192 str.,
doporučená cena 280 Kč, ISBN 80-7261-104-6