Česká pobočka společnosti Pirelli, která patří mezi světové výrobce pneumatik, spustila pilotní část věrnostního SMS programu pro velkoodběratele. Akci realizuje společnost iMagic, která se specializuje na interaktivní komunikací, ve spolupráci s reklamní agenturou Brigáda.
Několik desítek prodejců se registruje do soutěže pomocí „startovací“ SMS. Poté zasílají textovou zprávu ve zvláštním formátu vždy, pokud uskuteční prodej pneumatik. SMS systém jim pak automaticky přičte body. Podle počtu nasbíraných bodů obdrží účastník odpovídající odměnu, např. digitální fotoaparát nebo DVD přehrávač.
Myšlenku věrnostního programu představila agentura Brigáda klientovi počátkem roku. V prvním návrhu šlo o tištěné kupóny, ve druhém – s ohledem na trendy v marketingu – o SMS. „Nakonec dostal důvěru mobilní marketing, protože umožňuje interaktivní komunikaci a pro prodejce je pohodlnější poslat textovku než dopis,“ vysvětlil Zdeněk Vacl, marketingový manažer Pirelli.
Kampaň poběží do konce června. Poté proběhne analýza úspěšnosti. Na jejím základě se klient rozhodne, zda věrnostní SMS program rozšíří na všechny obchodní partnery v ČR. Věrnostní B2B program pro Pirelli je dalším důkazem, že mobilní marketing se uplatňuje i mimo segment rychloobrátkového zboží a teenagery jako cílovou skupinou.
– red –